دو طنز جدید از جاسم یکی دانشجو یکی روانشناس
نوشته شده توسط : امیر ♥
روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ، امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم !
 

 

سر جلسه امتحان یه دختره بغل دسته من نشسته بود من میگی حال کرده بودم گفتم لااقل ۲۰ نگیرم ۱۷ که رو شاخشه خلاصه کلی باهاش هماهنگ کردم که بهت علامت دادم چطور برسونو این حرفا !

هیچی دیگه تا برگها رو اوردن دیدم بلند شد برگهارو پخش کرد و گفت بچها سرتون تو برگه خودتون باشه




:: برچسب‌ها: دانشمند , دختر دانشجو , تغلبی , امروز روزه اخر , روانشناس , ای این حرفا , تو اون برفا , روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ، امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم ! ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
jasem...soltan در تاریخ : 1392/6/11/1 - - گفته است :
عالی بوووووووووود مدیر روم امیر :مرسی جاسم جان این با عث افتخاره ماست که طنز پرداز بزرگی چون شما قلمش واسه ما روی کاغذ می لغزد

/weblog/file/img/m.jpg
zahra e در تاریخ : 1392/6/11/1 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: